Söndag - höststädning

Gokväll!
 
Hoppas alla haft en grym vecka! 

Denna dag har bestått av 90% städning, har även plockat undan och tagit fram ny inredning och gjort det så himla fint och mysigt här hemma i huset, så nu är hösten välkommen :)! Eller ja, jag har klädsortering kvar och de tänkte jag ta tag i imorgon, rensa bort alla sommarkläder och plocka fram höstkläder. Alla mysiga koftor, tunikor, halsdukar osv.
 
Inatt ska jag sova ensam hemma för första gånger på väääldigt länge, får se hur det går, Har en känsla av att jag kommer sitta uppe hela natten...men ah, nån gång ska man väl lära sig att vara ensam hemma! Om inte annat så MÅSTE jag verkligen de eftersom Calle jobbar borta varannan vecka och jag kan ju inte bo hos familjen Wallin livet ut(även om de hade varit mys) hahaha!
 
Ja annars idag då, har varit ut till Sala Racing Park och kolla på lite mc åkning och träffade min braiga vän Filip :) hundra år sen sist så det var jättekul!
Wrooom, duktig är han!
 
.Sen ut till Ransta en sväng och kika på lite maskeradkläder med Ewe inför maskeradfesten i slutet av oktober. Vi är rätt kluvna, finns så himla mycket kul att vara. Tur vi är ute i god tid!!
 
Och ja nurå, kolla tv hela kvällen och natten typ haha! Slå på en asdålig film som man kan somna till kanske är en bra idé!?
 
Nej ah, fanns inte mycket intressant att skriva idag!

Trevlig kväll vänner!
Kram!
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback