Tisdag - dagen före b-day

Gokväll, godnatt eller nåt!
 
Ligger å myser med min andra halva, Ewelina alltså :*
Hon fyller 21 om 1½timme så det ska sovas snart. Imorgon ska jag upp och frulla med henne samt köra henne till Sala vid(hör å häpna) kl 7, oouff!! Raka rör hem å sova efter det kan jag lova. Sen kliva upp vid 12, för att sedan glida in mot Sala igen för å köpa nån kulig present, och vid ca 15 kommer en tjej/kvinna/dam och provrider Ella.
___________________________________________________________________
 
Igår kväll vart det stall häng med min fina Ebba, supermys! Sen hämtade jag Ewelito på station och köpte sushi, nomnom!
 
Sen gled vi hem till Ransta, kollade lite tv och sen vart de marsch pannkaka ner i säng!
 
Imorse vaknade jag vid 9 av en blötkyss på kinden och en kram av gosmongoot Ewelina, självklart kunde jag inte somna om och steg upp och åt frukost med Linnéa. Vi låg i soffan och glodde meningslösa program på tvn hela förmiddagen, sen vart det powerwalk och lite städning;
 
Sen ringde Ewe och krävde chokladpudding, så offrade mig till afffären, och nu ligger jag spymätt på både det ena och det andra och ska sova.
 
Chokolaaadaa;
 
 
_____________________________________________________________________
 
Bjuder på ett flippat klipp från i somras, haha;
 
 
 
Puss & godnatt underbara vänner!
 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback