Tisdag - stan

Nämen hallådär mina blåbär!
 
Kom precis hem från stan. Var in på arbetsförmedlingen och tjattrade lite, gick ej som förväntat. Måste vara arbetslös i 3månader för att få utbildningen betald, gaah! Plus att jag måste vara aktivt sökande, och hon trodde jag skulle få jobb relativt snabbt så, ah. Vi får la se hur de blir med allting. Hon visste ett jobb inom kundtjänst i Avesta som skulle passa mig eftersom jag jobbat med kundtjänst senaste åren. Så får se, söker väl de iallafall.
 
Så efter det så var jag surig och tröstshoppade på HM där jag hade presentkort, vart lite nödvändigheter;
En superfin blus, 2st foundation(den ena har jag aldrig provat, Loreal Infallible brush, får se om den e värd), 2st olika  puder, concealer och 2par örhängen. Dom ena örhängena va svinsöta. små cupcakes ^^,
 
Laterz :*
 




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback