Tisdag - workout

Sitter i soffan och har precis klämt en oerhört nyttig kycklingsallad, fettsnålare kunde den omöjligt bli! Och så var den ju galet god oxå, perfekt!
 
Idag har jag inte haft nånting speciellt för mig, morgonpromenad och gym only. Och imorgon kl 15 ska jag träna med instruktör, så de blir skoj!
 
Har nog inte satt min fot på gymmet sen jag flyttade från lägenheten på stan till huset på Hagaberg, lat? Jomenvisst! 
Idag tränade jag armar och mage. Armarna fick sig en omgång, så lär väl troligtvis vara lite öm i dom ett tag.
Det här får föreställa nån typ av, ah vad säger man "efterträningsbild" haha ah mm, varsegoo, jag bjuder;

Ja justja, och så har jag kommit på att jag är förskräckligt blek, så idag vart de en omgång i solariumet igen! Alltså brun och vältränad, här kommer jag, ellleeer?! Jorå, jobbar på självdisciplinen, så de kan ju gå bra kanske haha!

Btw, här är dagens kvällskäk. Okej, nu såg de ju inte överdrivet smaskigt ut men, det var faktiskt svingott sådeså;
 
_________________________________________________________________________________
 
Hade planerat en kvällspw, men nu ere massa bra på tv fram till kl 22, och då är det alldeles för läskigt å gå ute. Så kanske åker ner till gymmet och knallar lite på bandet innan sovdags!
 
Jaja, nog om det!

Trevlig kväll!
Qraaam!
 
 
 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback