Tisdag - helg & grejjer

Hellojsan!
 
Har haft några dagar off från bloggen, har bara inte varit skrivsugen! Men lite kort om helgen och sådär då;
 
Fredags:
Var i Västerås med Kim och Calle. Skulle gå på utförsäljningen på Expert, men det var världens kö. Så vi struntade i det och shoppade lite kläder åt Calle istället och käkade tacobuffé. C köpte även ett sportarmband till min iPhone som jag kan ha när jag tränar, perfekt!
Ett sånthär, fast vitt;
Sen åkte vi hem och tog en mysig powernap i soffan istället för att gymma, ajjabajja! Och på kvällen så hade vi egentligen inga planer, men det vart öl hos Tjalle och sedan hotellet med lite vänner och efterfest hela natten hos Moffe. Riktigt kul vart det :)
 
Lördag:
Vaknade vid 9, ringde och väckte stackars Jesper och tiggde skjuts till stallet eftersom det skulle komma några och provrida Ella. (ville såklart inte köra själv efter att ha partajat hela natten!). Och så snäll som han är så körde han ut mig och provridningen gick kalas. Sen hem och dö, sov hela dagen, sen på kvällen vare dags för fest i Vittinge. Några killkompisar hade gjort ett event i Vittingeparken "Way out Wittinge". Var inte ett dugg taggad, men gjorde mig iordning och åkte dit med alla härliga vänner och det vart huuur kul som helst verkligen, dansade i flera timmar. Så tack grabbar och alla som bidrog till en sjukt lyckad kväll! Sen vart det efterfest hos mig och Calle, dock somnade jag när vi kom hem haha.
Bild på mig och C:
 
Söndag:
Sov halva dagen, sen åkte jag till Sorf med Frida och Robin och kollade när Linnéa hopptränade Ella. Gick riktigt bra :)
Sen ut till Huddunge med Frida och hjälpte bror att flyttstäda hans gamla hus, duktiga tjejer!!
Och på kvällen vart det massa god mat och mys med världens bästa pojkvän <3
 
Måndag:
Chilldag med C. Skjutsa Hanna till Avesta och passade på att kolla posten i lägenheten och handla lite. Sen hem och laga mat. Joches mamma och Tony kom och hjälpte till att tapetsera halva sovrummet. Sen kom världens bästa pappa och drack lite kaffe och sen åkte vi till stallet och hälsade på Ella en sväng. Avslutade sen kvällen med gym tillsammans! Har världens bästa pojkvän som jag är så sjukt lycklig med! 
 
Idag tisdag:
Idag vart det målning och grabbarna håller på att tapetsera klart sovrummet. Har även bjudit Joches mamma och Tony på middag, sjukt gott vart det.
Kålpudding, tro det eller ej men det är frukstansvärt gott och perfekt för mig och Calle som kör LCHF;
 
Jag och C är dreamteam i köket haha ;D Men ikväll åker han iväg på jobb igen, och kommer hem måndag morgon. Så jag glider till Ransta ikväll och myser med favoriterna där.
 
___________________________________________________________________________________
Ego pics från helgen
 
Jag försöker mig på nån tillgjord pose inne på hotellet, haha;
 
Jaja, nog om mig!
 
Trevlig kväll!
Tjohey
 
 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback