Torsdag - sol & gym morgon

Godmorgon eller godförmiddag eller vad det nu är!
 
Haft en kalasfin morgon. Klockan väckte mig och Ewsan vid 07:20, då vare upp å hoppa och glida mot solariumet. Och för att inte tvärdö av hunger så smackade jag i mig lite passionsfrukt och nån ny "mjölk" från Arla med blåbärsmak och 30% extra protein, som var supersmaskiiig!
 
 
Jaa, så vi solade och sen körde jag henne till tåget och begav mig sedan till gymmet. Och eftersom jag har "vilodag" så vart det bara 40min på crosstrainern och sen kunde jag inte låta bli att köra lite armar och bröst, men bara lite lagom.
 
 
Ja sådärja, så nu en proteinshake senare siktar jag in mig på en tidig lunch snarare än frukost. Tror bestämt att det blir en likadan sallad som middagen igår, förbaskat gott vare!

Ha en perfa dag alla!
Jag ska åka och rida och sen bara gå och längta efter C som kommer hem ikväll, wiie!

Puss & kram
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback