Torsdag - vässan

Hoy!
 
Hemkommen från västerås och har precis pressat i mig middag!

Åkte in till Västerås med Ebba vid 12 idag, sen har vi knallat runt på stan där hela dagen. Skor stod på inköpslistan, men hittade några grejjer till som jag tyckte var nödvändiga(eller!?). 
 
Fyndade sönder på skopunkten iallafall! Behövde ett par höstkängor, men fick med mig både ofodrade och fodrade kängor samt att man får tredje paret på köpet så då tog jag ett par klackar också, dödsbraaa;
 
Sen hittade jag en kofta på HM. Blus, leggings och halsduk på Gina Tricot och Vanilla Body Mist på The Body Shop;
 
Efter det åkte vi tillbaka Sala, jag sa upp mitt gymkort på workit24h. Ska börja på Actic med Ebba istället, muchooo bättre! Där ingår även simhallen, så det är ju toppen.
Jag hann även med en powernap i solariumet innan jag åkte hem.
 
 
Nu har jag nog smält klart middagen så jag kan bege mig ut på en lååååååång powerwalk, yiihaaaa!!!!
 
Trevlig kväll stalkers!
Pussvah!
 
 
 



Kommentarer

Kul att jag har en precis likadan tröja på mig idag ;P.

Måste du va så hurtig, jag känner mig som världens flodko när jag sitter här hemma, trycker i mig bullar å läser din hurtblogg ;).

Svar: Jasså, vad roligt :D första gången jag använder denna haha!!Jaa jag lär ju va hurtig, kroppen blir så tung och jobbig annars ;)
Jennifer Nyman


Kom ihåg






Trackback