Tränat på å sova!

Precis, det kan man väl typ säga att jag har gjort idag efter att inte hunnit med att sova så mycket inatt. Men jag har hunnit med mycket nytta idag ändå! Tränade igårkväll/natt, Några kilometers löpning som uppvärmning, sen köttade jag biceps, triceps och mage. Avslutade även med att låta låren svida rätt hårt också.
 
Så jag somnade så fort jag kom hem runt 2 eller vad klockan var, och sen vare bara upp vid 9 imorse och hämta lite papper på ksk och sen glida till AF på lite möte, pratade lite om utbildningen som jag vill gå. Kommer nog inte hinna komma igång med den förns efter årsskiftet, så de suger ju lite. Men jaja, jag tänkte väl söka lite värda jobb ändå och får jag ett så tar jag det helt enkelt och skjuter fram utbildningen. Allt är lite osäkert just nu, så det e bara att ta allt som det kommer. 
 
Ja så efter mötet tog jag en promenix och se hem och sova en massa, galet trött. Tvingade mig ut till stallet vid 6, supermys. Sen sola, handla och nu ligger jag och latar mig i soffan. Ewe skulle egentligen joinat, men hon är sjukling så jag vart alone. Vilket betyder att jag troligtvis sticker till gymmet när det e slut på bra tvprogram. 
 
Imorgon ska Malin följa med till stallet och rida lite, och på kvällen vare snack om att dra ihop en hög människor och kolla film typ här. Annars är helgen väldigt oplanerad, så får se vad som händer. Åker nog till SORF på lördag och kikar på ponnytävlingarna som är där.

Ah nej fy vilket tråkigt inlägg, bara massa text. Nu ska jag kolla på Hela Sverige Bakar på 7an och frestas ihjäl. Dock så har jag faktiskt gjort en liten chokladpudding som väntar i kylen, alltså men måste ju leva lite oxå. Är man nyttig på alla måltider jämt å ständigt så kan man väl få fuska nån dag i veckan kan jag tycka, haha!
 
 
Min och Ellas nya outfit ;)
 
 
Trevlig kväll!
Tjing!
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback