Bilsport Performanceshow

De vart en hejdundrande helg nere i Jönköping med Styling4u. Jag och Ewsan åkte egen bil ner på torsdagen och kom fram runt kl 18 och checkade in åt hela teamet. Sen bestod kvällen av lite fix & trix, rödvin och uppladdning inför mässan.
 
På fredagen klev vi upp kl 7, käkade frukost, gjorde oss iordning och sen gled till mässan. Sen var de bara att mingla på och dela ut flyers. Det var jag, Ewe och två andra tjejer som var värdinnor. Detta året jobbade vi bara fredag och lördag jämfört med förra året då det var torsdag - måndag. Men fattar inte hur jag orkade förra året, detta året fick alla brudar fotkaos efter en dag på klackar, dag två funkade men jag hade nog dött av en dag till!
 
På kvällarna hade vi VIP och bokat bord på Harry's där de vart väldigt sent båda dagarna och en eller två drinkar för mycket. Men hade fruktansvärt trevligt och hela helgen har varit så himla grym, exakt vad jag behövde, bara få komma bort från vardagen!

BILDBOOOOMB! 


Varför dricka en när man kan dricka tre...

Förfest på hotellrummet!

Våran monter!
Frukost på sängen, delicious!
Ett glas rött i sängen och mys med frugis!

Outfit & gruppbild(kommer bättre bilder någon dag)Vårat fina hotellrum!
Peppad tjej redo för skönhetssömn!
Det vart ett och annat helrör och en massa gott, x antal liter alkohol slank ju ner på 14pers!

Hemma i Sala igen, ääntligen fick man trycka i sig en massa skräp, namnam!
 
 
Tack alla underbara människor för en lyckad helg!
 
Puss
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback