flow

Piiuuhh, nedslagen var ordet! Slängt ner mig själv i soffan efter en grymt bra dag, kommer somna med brett léende!
 
Startade dagen med att vara alldeles för trött för att gå på yoga, så de får jag prova nån annan gång. Käkade istället en mysig frukost och ringde omkring en massa. Sen bar de iväg till gymmet där de vart 2 jävligt effektiva timmar, fick igenom en riktig genomkörare så alla muskelgrupper fick jobbas igenom. Sen kom världens bästa pappa och hämtade mig och så åkte vi ut till min söta 2åring Bus, för idag var det dags att kastrera den stackarn. Så nu kan han släppas ihop med det andra hästarna utan att dom blir sexuellt trakasserade ;).
 
Efter det vart de fika med veterinären hemma hos Linda, så mysigt! Och lite bus med söötaste lilla Sebastian :)
 
Efter det så åkte jag och pappa iväg på mission, köpa ny bil till mig :D hur bra päron kan man ha egentligen, guuuld<3 Fick även en ny cykel också så jag kan cykla till gymmet och stallet nu i vår och sommar, så jäääkla perfekt! Är så otroligt tacksam mina fina hjärtan <3
 
 

Nu ska jag krypa ner och sova lite!
 
xx
 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback