like home

Haft en duktigt bra helg!!
 
Massor med träning, ridning, häng me goa vänner och kvalitétsmys med bästaste pojken min :*
 
Vart även lite härj i lördagskväll, började dricka lite hos Erik sen ut och dansade loss me en massa vänner som jag inte träffat på väldigt länge, uuuurkul!!!
 
 
Lite bildbomb på de;
 
Utprovar mina Darth Vader skills på min käre svåger, funka fiiint dä!
Skaplig mysfrulle i lördags!
(Bananpannkakor gjorda på ägg, kvarg och banan)

Träningen rullar på och går fint, hade dock några rejäla ätardagar efter Elmia, men nu e jag tillbaka på banan igen och kör på nyttig kost och försöker hålla mig till en fuskdag i veckan!
Calle införskaffat sig ett värsting mixerbord från Pioneer nu, några storlekar värre än de gamla. Så nu jäklar poppas det för fullt här hemma, så duktig! 

Nu ska jag mixa lite havregryn och ge mig på ett försök att göra en mager kyckling och broccolipaj på havremjöl!
 
På återséende lixom :*
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback