somewhere only we know

Haft en sjuhelsikes bra helg, high on life skulle man kunna säga!
 
Veckan har varit kanonbra. Jobbat, tränat och ridit är väl de man hinner med i veckorna, Och allting går superbra :)
 
I fredags klev jag upp vid 04:45 och åkte till gymmet där det blev 70minuters löpning. Därefter iväg till stallet för att ta emot hovslagaren, och sen vart det jobb 08:50-17:05. Efter jobbet gled jag till Hanna & Robin för lite överaskningsfest för Robin som fyllde 25barre i veckan. Han fick en rosa necessär av mig, Ewe och Tim, helt fylld av små rosa roliga grejjer(ansiktmaskar, läppglans, toffsar, solbrillor m,m.)HAHA! Det var hur trevligt som helst, massa goa männuskor och så vart det en härjig utgång. Sen somna vi hemma hos Jennifer där det vart bakismys hela lördagen också. 
Sen åkte jag till stallet och pysslade med min fina prinsessa innan jag åkte hem och slängde mig tvärdöd i soffan. Bestämde mig för att inte röra en fena på resten av dagen, men de höll inte. Runt 8-9tiden åkte jag till gymmet och köttade på till 10. Vid dethär laget hade säkert minst 10pers ringt och totalbombat mig och tyckte att jag skulle komma på fest lite överallt, såå typiskt att alla har fest när jag inte är festsugen. Men jag åkte iallafall hem, och sen tillslut vart jag övertalad,. Så det var bara att byta om och kila iväg. Enton kom och hämtade mig, så åkte vi till Moffe där vi i stortsett missade hela förfesten. Han svepa några drinkar innan det vart utgång med min fina saknade tjejer, såå jävla kul å träffas igen. Känns som hundra år sen sist och vi hade en superlyckad utgång, så kul :D
 
Öste på inne på hotellet till typ halv 2, då gled brudarna hem och jag stack hem till Paul med Barden, Robban, Anton, Emma och massa fler. Efterfestade där nån timme, sen vidare hem till Robban för efterfest, och sen slutade vi hemma hos Barden. Så kl 8 imorse gick jag tillslut hem, och då var det världens solsken och hur skönt som helst ute. Lagom morgonpromead:) Haha fyfan vilken kul natt, jag har helt klart de bästa vännerna man kan ha, mina hjärtan! <3
 
Idag har jag inte gjort mycket alls, bara legat i soffan och slöat. Hur skönt som helst, men har även hunnit med lite städning och matlagning. Och nu ska jag snart möta upp frugis, så ska vi dra och handla lite gottis och sen ha myskväll! Och nu ringde precis Robban och tiggde skjuts till Västerås ikväll vid 10, och snäll som man är ställer man ju upp!
 
Imorgon kommer äntligen min fina älskade Calle hem från en veckas jobb igen, åhh som jag saknat honom! :*
 
Puss på alla goa!
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback