We got the world

Dagen började sådääär, sämst inställning till allting. Men bestämde mig helt enkelt för att ta tag i saken och jag fick en massor med bra saker gjorda, hiiighfiiiive!
 
Har ringt en massa samtal och kollat runt efter yrkesförarutbildningar, och så hittade jag en med kursstart i augusti i Västerås. Helt perfekt verkligen, så jag ska prata med deras studievägledare imorgon och skicka in ansökan. Jag är så taggad och hoppas verkligen att jag bli antagen, så länge jag drömt om detta nu!
 
Passade även på att ta en lång pw utomhus idag, gick förbi gymmet en sväng också. Skrev upp mig på 2st spinningpass denna vecka samt ett poweryoga pass imorgon. Har aldrig gått på yoga så det ska bli kuuul, tror jag! Nyttigt för min stackars kropp om inte annat, haha!
 
Sen vart det en sväng till affären för lite storhandling, träffade på Jens där också som lyckats glömt plånkan på jobbet, så han hade tur att jag var där och räddade middagen för honom ;)
 
Fick typ världens pajabstinens sen, så fick för mig att göra en någorlunda mager paj, och de gick fin fint! Till pajdegen så istället för att använda vanligt vitt mjöl som går fetingbort så tokmalde jag fiberberikade havregryn tills det var som mjöl, så gjorde jag pajdegen på 3dl havremjöl, 90g smör, 3msk vatten och en skvätt salt. Till fyllning hade jag broccoli, rökt kyckling(tunna skivor), körsbärstomater, vanliga tomater, rödlök, och äggstanning på lättmjölk, ägg och kryddor
Och efter att ha städat, diskat, tvättat, dammat osvosvosv som en idiot så belönade jag mig själv med lite jordgubbar och kesella citron, såååå fruktansvärt gott verkligen! (åt dock inte upp hela kesellan då dom smaksatta inte är speciellt supernyttiga). Sen smakade jag även en av mina fun-light glassar, smakade som saft, fast fryst, clever me!
 
 



Kommentarer

Jobbar inte du nu? :)

Svar: Jo det gör jag ? :p
Jennifer Nyman


Kom ihåg






Trackback