aldrig utan Sandra

Tjenamors såhär på nattkvisten!
 
Sitter med pwo i högsta hugg, redo för träningspass numero 2 idag. Tänkte göra ett försök på crosstrainern då jag är öm i de flesta delar på kroppen. Tänkte dock avsluta med lite stjärt och ben om de orkas med.
 
Haft en svin bra dag, och likaså gårdagen! 
 
Igår vart det jobb och sen kom min älskade Sandra upp till jobbet när jag slutade, så körde vi ett bra rumpa & magepass. Sen vart de lite góhandling på Åkrahallen och sen hem till henne och lagade iordning en helfestlig måltid.
 
Ugnsbakad fetaostlax med dyngfresh sallad och räkröra. Sååååå nyttigt vs. onyttigt. Cigg, vitt vin, fetaost och lite lantchips va väl ingen deffmat direkt, men äre lill-lördag och man får fiiiiinbesök så skare fan va lite extra lyx ;)
 
 
Idag tog vi sovmorgon till typ 12, käkade en vääldans lätt frukost och drog till gymmet och köttade på riktigt ordentligt!! Så den där fetaosten igårkväll har ju flugit och farit för längesen!
 
Tack världens bästa Sandra för två heeelt underbara dagar, finns ingen som du och jag älskar dig till månen och tillbaka <3
 


 
 
Nu ska jag till gymmet och blötlägga en x-trainer, hörsrååå!
 
Godnattkram till er normala människor som ska sova nu :*
 
 
 
 



Kommentarer

Åh tack älskling för två helt uuunderbara dagar! <3 vill redan åka tillbaka!
Du är oslagbar och världens bästa vän, älskar dig obeskrivligt mycket honey <3


Kom ihåg






Trackback