BREEAAAKIE

Godmorgon därute!
 
Klockan är ställd på 10:30, men vaknade 07:35 och helt omöjligt att somna om. Så de var bara till att kliva upp de.
Lagade bananpannkakor med halloncreme till frukost, och till de en stor kopp chai-te med honung, namnam och busenkelt!
 
 
Allt du behöver:
 
2 ägg
1 banan
1 dl hallon
1 dl lätt kvarg
2 tsk stevia
 
Mixa/vispa äggen och bananen till en fluggig smet. Sen är det bara att steka som vanliga pannkakor. Tina hallonen och blanda med kvarg och stevia(man behöver självklart inte använda stevia). Sen är det bara att hugga in!
 
Update: Fick precis en kommentar om att skippa allt socker(honung & banan), ja för det var ju bedrövligt mycket socker. Honung i téet har jag endast pga av att jag varit kraftigt förkyld i 1½vecka, men den börjar äntligen avta. Och EN banan till frukost, seriöst give me a break....Imorgon ska jag äta yoghurt med marshmallows och en fet kopp varm o´boy med vispgrädde...


 


 
Att göra idag:
  • Sola
  • Åka till mekonomen och köpa olja & filter
  • Jobba 15-19
  • Tvätta
  • Putsa fönster
  • Olja & filterbyte på audin
  • Gym
  • MYSMIDDAG MED VÄRLDENS BÄSTA SANDRA <3
Så det är bara att sätta igång!
 
Önskar alla en gó dag <3
 
Puss
 
 
 
 
 



Kommentarer

Varför all socker? Banan, honung... Skippa det!

Svar: Honungen ENDAST för att jag är sjuk. Banan, för att jag älskar banan!
Jennifer Nyman

Lite socker dör man inte av om man äter det bara ibland och äter nyttigt annars. Och du tränar juh:) puss på dig <3


Kom ihåg






Trackback