Clever

Halloj! 
 
Hoppas alla haft en bra dag. Min dag har det varit full rulle på. Fick dock sova ut imorse, så jobbade endast 10-16 på Bring. Så nu sitter jag äntligen på mitt kära gym och kopplar av lite och laddar upp med ny energi så man orkar med resten av dagen oxå! Jobb till 19 sen ska jag synda och äta födelsedagsfika, woop!
 
Celsius är verkligen sjukt effektivt och har räddat många trötta dagar!
 

Jag är så fruktansvärt dålig på att äta regelbundet och göra matlådor, måste verkligen skärpa till mig. Äter oftast väldigt lite frukost, sen ingenting mellan frukost och lunch. Till lunch blir de oftast en klen matlåda eller bara en burk tonfisk typ. Sen tar jag en frukt, celsius och/eller en nutrilett shake för att klara mig tills jag kommer hem(tidigast kl 19). Då ska jag ställa mig och laga mat, vilket jag oftast inte är så sugen på, så slänger bara in en laxbit i ugnen typ och lite keso och sallad till det. SERIÖST, hur fan ska jag kunna bli vältränad osv utan att äta regelbundet och bra mat. Vet inte hur jag ska lösa det heller. Får nog helt enkelt ha söndagar som en "Göra matlådor-dag). Så det alltid finns en matlåda att värma på. Har däremot blivit mycket bättre på att äta mellanmål, men det är ju ingenting man direkt kan leva på!
 
Har varit vaken sen kl 8 och nu är klockan 17:15, och detta är då vad jag fått i mig idag:
Frukost: EN weetabix med 1dl lättmjölk, Lunch: Nutrilett shake(110kcal) Mellanmål: Celsius(inte ens ett mellanmål)
SHAME ON ME!
 
Det är väl säkert när man håller på sådär man går upp i vikt också :'/ dags för förändring minsann!
 
Nu ska jag jobba vidare!

Tjing tjong!
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback