Flying high

Sitter inne på kontoret på jobbet och chillar lite. Har dammsugit och skurat hela gymmet, rena rama träningspasset! Jobbar som receptionist på Always Fitness 24 som ligger mitt på stan. Trivs verkligen grymt bra! Jag får träffa vänner och lära känna nya människor hela tiden. Jag har även en massa andra arbetsuppgifter förutom just receptionistdelen och jag har även ansvar och tar hand om Sala Sol som är ett Drop-in Solarium här i Sala.
 
Verkar som att Salaborna jobbar på att bli stora och biffiga, senaste tiden har de varit mycket dött på konditionsavdelningen och fullproppat inne vid fria vikterna, speciellt mellan kl 16-18 då alla ska träna samtidigt efter jobbet.
 
Tomt vid konditionsavd.
 

På måndag börjar jag ett nytt jobb som jag ska lyckas kombinera med detta jobb. Börjar då på Bring Citymail här i stan, så jag kommer ha båda jobben och boende inom typ 400m, så jääävla gött!!!! Kommer däremot ha fullt upp att hinna med båda jobben, träna och sköta vardagssysslor, men de e väl lika bra att hålla sig sysselsatt!
 
Jag har ju sålt alla hästar förutom mina egna uppfödning e. Bravour ue. Landlord som nu är 2år och hur gó som helst och helt underbar i all hantering. Men då jag tappat intresset för hästar så ska jag tyvärr sälja honom också. Ska väl ut med annons denna vecka eller nästa. Så om någon är sugen på en 2årig toppstammad valack med riktigt bra psyke så är det bara att hojta till.
 
TILL SALU
Notorious Power-load(SWB)
 
Regelbundet verkad, avmaskad, vaccinerad. Har blivit transporterad med sällskap flera gånger utan några som helst problem.
 
 

 
Nu ska jag bara jobba 45min till, sen kommer väärldens bästa Sandra hit, så ska vi köra ett träningpass. Och efter det ska vi laga god mat och dricka vin hela kvällen, UNDERBART!
 
 
 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback