Fredag i mitt hjärta

Vilken jävla dag, hunnit med en massa bra saker faktiskt!
 
Morgoncardio, va på gymmet(som även är mitt jobb) och röjde några timmar, tvättat, lagat god middag, gymmat en gång till och slöat lite mellan varven eftersom jag faktiskt egentligen är ledig idag, men valde att inte vara de ändå, haha...!
 
Håll i hatten, här kommer ytterst ointressant fakta om min dag:
Tror det var allt för längesen jag var arg eller ledsen, vilket ioförsig är bra. Men idag så fuckade jag ur för småsaker halva kvällen. Allt som inte gick bra fick jag tokdamp på och ville bara skrika, gråta och slåss! Föööör, jag kom hem från jobbet full av energi, slog på svinbra musik och ställde mig och skulle göra god mat och va helt peppad. kom jag på att jag hade den där förbannade tvättiden....så ahhhh jag går väl ner och tvättar först då, MEN inget jävla tvättmedel kvar..ringer min bror och ber han komma över med en skvätt, men han va inte hemma. NEHE, gråta lite, skrika lite. Stack ner till coop och köpte de nedrans tvättmedlet, tröstköpte lite Creme Bonjour till mina Finn Crisp oxå bara för de, skitbra, näääe! Ajja, hem slänga in tvätt och sen jävlar vad jag lagade mat då, hungrig och försökte hitta fredagskänsla, SUCCESS! Så tillslut satt jag nöjd och glad i soffan med min älskade mat och onyttiga ost & kex och lite Coca Cola Zero på de...återfann hoppet om en lyckad fredag!
 
Kalvfärsbiffar med morötter och sötpotatis i ugn med sallad(ruccola, bladspenat, tomat, gurka, vattenmelon & balsamvinäger) och hemmagjord brunsås(mager!).
 
Sen kom min käre svåger Erik hem, så vi glodde lite tv och sen beslutade vi oss för att kötta ett bröst och ryggpass på gymmet. Så nu sitter vi här, och kan knappt röra oss, jag vill helst sova tills på tisdag för då har förhoppningsvis träningsvärken börjat avta, haha!
Världens bästa uppladdning, NO-xplode 2.0 & vasotropin, PUUUUMP!
 
Nääe, sluka i mig min vitamin/återhämtningssmoothie nu så man kan sova gott sen.Ska upp kl 6 imorgon och åka med min käre vän Madde på hästtävling i Borlänge, myyyysigt!
 
Lättmjölk, mogen mango, frysta hallon och en banan, MIXA! Tillsätt lite bladspenat, MIXA MERA! Dekorera gärna lite, smakar myyycket bättre då, eller så gör de inte det. Klunka och var glad :)
 
Godnatt till alla vänliga själar!
 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback