In it 2 win it

Fullt ös från start till mål.
 
Jobbat på Bringeling från 7-15:30. Cyklade hem, bytte till träningskläder och bestämde mig för att för första gången på länge nu, springa utomhus. Det vart 50minuter, inte riktigt koll på hur långt jag sprang men under öppen himmel iallafall. Så fort jag satte foten utanför lägenheten började det dugga, och sen regnade det konstant tills jag kom hem igen. Men det var faktiskt riktigt sköönt!
 
Väl hemma så hinner jag bara komma ur duschen, så ringer dom från gymmet och ber mig komma dit och låsa upp eftersom min beställning på Celsius och Gainomax arrived, preciiis när min tvättid började. Men jag cyklade dit, kirrade allting och sen hem fort som satan och slänge in ett par maskiner tvätt. Sen då, hungrig som tusan, laga mat? Fan heller, cykeln till Amitai och köpte 6bitar sushi, fyfaaan så gott, och såå värd det.
 
Sen har resten av kvällen varit typ, springa upp och ner till tvättstugan.Fan så skönt det ska bli med egen tvättmaskin i NYA LÄGENHETEN...ooooopss! Det har jag inte berättat. Den 17september flyttar jag och min älskade Calle in i våran alldeles egna lägenhet, såå himla fin & mysig och passar oss perfeeeekt! Så jag räknar ner dagarna kan jag lova, ååhh vad underbart!
 
Resterande planer denna kväll: baka kanelbullar(nyttiga givetvis, recept och resultat kommer upp senare), sen ska jag även dra en repa på gymmet. Älska helg när man kan va vaken hur länge som helst och sen bara sova ut hur länge man vill, aaaahh najs!
 
Peace!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback