Ingen vila

Wooork, jajjemen! Precis dansat omkring med dammsugaren på gymmet och dammat av maskinerna. Har även rensat bort alla skor som stod i entrén. Så om någon saknar sina skor så har jag dom på kontoret i ett par veckor innan jag slänger dom. 
 
Jobbade på bring idag 10-14, och nu 16-19 på gymmet. Verkligen lagom efter gårdagen då det vart jobb 07:30-19:00 + 40min cardio direkt efter jobbet och sen storhandling, matlagning, dusch, diska och städa på det. Hann även prata 1½timme i telefon med min älskade Sandra!
Såhär ser det oftast ut när jag handlar. Och jag handlar givetvis på ICA, så mycket bättre än allt annat i denna lilla stad.
 


 
Idag har jag inte så mycket att göra efter jobbet. Tänkte köra lite cardio direkt när jag slutar, sen gå förbi solariumet och kolla så allting ser shysst ut därinne. Sen bara laga mat och chilla. Hade tänkt hinna med ett styrkepass ikväll egentligen, men fick precis veta att jag börjar 07:00 imorgonbitti....uuhhh morgontröttaste människan gillar inte.
 
FAVVO! Finn crisp, extrasaltat smör, rökt skinka och hallonsmoothie!
 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback