Kräftis

Jag tyckte det började dra ihop sig för lite kräftor, så jag pratade ihop mig med min kära svärmor Maria, och vips så fick vi underbart väder och massvis med kräftor.
 
Åkte ut till Calles föräldrar i lördags och tog med några vänner. Och medans dom korkade upp och chillade i solen så sadlade jag Zodan, Calles mammas häst. Tokmysigt att äntligen få sitta på hästryggen igen, var flera månader sedan nu.
 
Efter ridningen så vart de ett helt sjukt skönt dopp i badtunnan med ett glas kyligt vitt vin, gööttt! Efter de så bakade jag och Calle några västerbottenpajer, som vart suuperlyckade! Sen var det i full gång med massa paj, kräftor, grillat, gratäng m,m.
 
Sen på kvällskvisten så begav vi oss in till stan och festade vidare. En riktigt härlig dag med underbara människor!
 

Klangbo från hästryggen

Jag och Lex Zodiac
 
Jag, Robin & Johanna i badtunnan
 

Svärfar bjuder på GT medans man bakar

 
I väntan på taxi till efterfesten kan man ju dj.a lite ;)
 
 
Tack älskade människor för att ni finns!
 
 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback