Linfrön

Dagens frukost:
 
Lättfil, tinade hallon och linfrön!
 

Hela linfrön är suveränt att använda i fil, det mättar bra men kroppen kan inte bryta ner dom. Dock bör man ej överskrida mer än 2msk per dygn. 
 

 Nu kära vänner ska jag ta en PW till Hagaberg och hämta min cykel, sen ska jag handla lite så jag inte svälter i veckan och ikväll ska jag träna med Jocke, Barden och Erik innan jag gör ett försök att somna TIDIGT! Men ska nog försöka hinna med att jobba ett par timmar idag både på gym & solarium. Imorgon är första dagen på mitt nya jobb. Men jag jobbar ju fortfarande kvar på gymmet, så dit ska jag direkt när jag slutar på första jobbet.
 
Vet inte än hur schema, timmar osv på nya jobbet ser ut, men om det blir som jag tror så kommer jag att jobba ca 55-60h/vecka när jag räknar ihop båda jobben.
 
Puss!
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback