Massive update

Tjenamors!
 
Vart lite inaktiv senaste veckan, har haft fullt upp och inte ens orkat tittat åt datorn när jag kommit hem.
 
Ska väl dra igenom lite kort vad som skett sen i fredags.
 
Träningen - flyter på riktigt bra, börjar känna mig mycket starkare och de börjar även ge lite synliga resultat, vilket såklart är ASKUL.

Kost - Sköter kosten jäkligt duktigt, mat är fan min stora kärlek(efter Calle, höhö). Men eftersom jag tar mig tiden att göra en riktig och ordentlig måltid varje gång så blir dom riktigt goda trots att dom inte innehåller onödiga kolhydrater och fetter. Så jaa, nyttigt kan fan va väldigt gott om man vill!
 
Vitaminsmoothie
Du behöver:
 
Lättmjölk
Hallon
Banan (Frivilligt)
Färsk mango
Bladspenat
 
MIXA!
 
Frukostlyx!

Lättfil med vattenmelon, färsk mango, mandarin och banan.

Middagsalternativ!

Ugnsbakad lax med citronpeppar & dragon tillsammans med en fräsch men lätt sallad.

Hemmagjord müsli!

Lättfil/naturell lättyoghurt med hela linfrön, boveteflingor, pumpakärnor, gojibär, kokosflingor och honung för lite sötma.

Kvällssnacks!

Finn crisp med Bregott Havssalt och en smoothie på lättmjölk, hallon & mango!
 
Rivstart frukost!

Hemmagjord müsli(hela linfrön, boveteflingor, pumpakärnor, gojibär) och en celsius kickstartar dagen!


 
Hästtävling - I lördags klev jag upp kl 6 och åkte med min käre vän Madde på hästtävling i Borlänge med hennes fina häst Candyman. Riktigt mysigt och vart helt tokig av att inte rida själv. Saknar verkligen att tävla och dona som jag gjort i alla år. Får se om jag tar upp intresset igen nån gång, just nu är det bara för fullt upp med allt så har inte tid eller ork.



Lördagkväll - Förfest hos oss, gick ut på hotellet i typ 10minuter, sen vidare till Avesta för massa härj. Riktigt kul kväll/natt.


Måndag - Jag och min älskade svärmor åkte till Västerås och gick i lite affärer, käkade, fikade och tog en riktig rejäl shopping inne på IKEA. Supermysig dag <3

 
Tisdag - Min älskade älskade Calle kom äntligen hem efter 15dagar nere på jobb i skåne. Som jag toklängtat ihjäl mig, så nu är han hemma till på tisdag, sen börjar han jobba 7dagars skift som vanligt igen <3 
Vi var på ett hemligt mission i tisdagskväll, såå lyckat! Så om allt går enligt planerna så avslöjar jag det inom kort! 
 
Sen kom min fina bästaste Sandra på kvällen, som fyllde 22år! Supermysigt som vanligt :)<3
 
Annars då, allt rullar på, jobbar på Bring på dagarna och gymmet på kvällarna. Har även blivit erbjuden ett par till jobb. Tackade nej till det ena, och det andra kanske de blir något med, får se. Man ska ju hinna med allting oxå :)
 
Så nu är jag slut på ord tror jag, ska jobba vidare innan jag ska köra ett riktigt tokfett träningspass. Har hittat så sjukt mycket inspiration lite här och var, så jag är helt taggad!
 
Adjökens góbitar!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback