Min resa räknas

Godmorgon goingar!


Dags för lite frukost, tvmys och sen gå ner till nya jobbet om en timme, 360m har jag att gå, staaaackars mig! Nej de e faktiskt fruktansvääärt skönt. Sen har jag 430m hemifrån till mitt andra jobb, Always Fitness. Och mellan dessa två jobb är det 180m. Drömsituation? Uhhmm JA!
 
Mitt nya jobb är alltså Bring Citymail, och jag har nog bara hört och läst bra saker om dom från folk som jobbar eller har jobbat där. Så jag ser verkligen fram emot detta. Till en början kommer jag att få cykla, och de e ju så jäävla gött, slipper ja köra äcklig cardio på gymmet och kan koncentrera mig på styrketräning där.
 
Ja jag hoppas att allt kommer vara så bra som det känns som att det kommer att vara. Wish me luck :)

 
Igårkväll drog jag en redig kvällsrepa på gymmet. Fick med både ben, rumpa, rygg och mage.Tog lite kort och ett par filmsnuttar.
 
Och NU kära läsare, så vill jag förvarna och informera om att denna blogg är min dagbok där jag skriver om det mesta i mitt liv och vad som händer. Jag tar även min träning väldigt seriöst just nu och vill ge det en ärlig chans för att se vad min kropp ger för respons på bra träning och bra kost. Därför kommer jag att dokumentera med filmklipp och bilder. Så läs gärna min blogg, men håll tillgodo med elaka och spydiga kommentarer. Jag bloggar i första hand för MIN egen skull, men självklart tycker jag att det är kul att dela med mig till människor som är intresserade. Men i denna tokiga värld så vet jag att det finns folk som älskar att klanka ner och försöka bryta ner andra människor. Nu är inte jag den känsliga typen som tar åt mig av elaka kommentarar, däremot känner jag att om man inte har bättre att komma med så kan man skippa att kolla in här över huvudtaget.
Såååå med de sagt, lämna omedelbart denna sida om du vet att du kommer att störa dig på det jag fortsättningsvis kommer att lägga ut här. Däremot, är du kunnig och utbildad i ämnet, kom gääärna med feedback. Och i övrigt, snälla och peppande kommentarer är alltid välkomna :)
 
Så nu hoppas jag att jag kan lägga ut en och annan film/bild och slippa haters! Cause haters gonna hate! 
 
Jaa, så tillbaka till där jag var. Jag tränade igår och filmade ett par snuttar när jag gjorde lite squats. Tar inga dödsvikter nu, känns viktigt att mjukstarta än att börja med överansträngningar. Mina fiskben och plankrumpa får kämpa, jag lovar!
 
Kan du inte se klippet så hittar du det HÄR!

 
 Rygg - Lite snett och vint, saknas lite massa här och var. Men som sagt, detta är början, jag är nybörjare och det kommer bli så kul att titta tillbaka på detta senare.
 
Jag hoppas att jag orkar hålla i dehär och inte slutar i tvsoffan med en godispåse. För isåfall kommer det bli sjukt intressant att titta tillbaka på detta om ett halvår.
 
De var de jag hade att bjuda på så länge.
Tack för mig!

Önskar alla en toppendag!
 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback