Skorensning på Always Fitness

Morsning korsning!
 
Sitter på jobbet(min vanliga öppningsfras, haha). Sitter i receptionen på gymmet nu, de e rätt lugnt så jag har pysslat med en massa grejjor och ska dammsuga av lite innan hemgång vid 19.
 
Jobbade ju även på Bring idag, och fick köra min första utdelningsrunda helt ensam. Det kunde inte gått bättre och det var faktiskt riktigt chill. Bara glida runt i bilen, lyssna och sjunga bra musik osv.
 
Har fått ny skrivare till receptionen och dammat av lamineringsmaskinen så nu jäklar har jag gjort nya lappar och lite sånt nödvändigt.
 
För er som tränar här,upplysning:
  
  Som ni ser, SKOOOR till en förbannelse. Så här ser det alltså ut på skohyllan när gymmet är tomt. 
Så hämta era skor om ni vill behålla dom, tipsa era vänner som tränar här också att kika. För efter den 23augusti så hivar jag dom!

Och fortfarande utförsäljning på Gainomax så långt lagret räcker
18 st för 200kr Ord. pris 360kr
 
 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback