Smack that mellanmål

Goodmorning sunshines!
 
Uppe med tuppen, jajjemen! Lite smått trött, vart jobb 07:30-20:00 igår, samt cardio mellan kl 22-23. Det blev 30 svettiga minuter på crosstrainern och efter de körde jag 30 intensiva minuter backintervaller(höga och långa backar) ppiiiuuhhh! Inte varje dag de droppar svett på golvet efter en, uuäkkk :D
 
Nu ska jag kila till jobbet. En spännande dag, ska få en bil och köra helt ensam!
 

 
Här får ni ett helt galet najs tips på mellanmål som jag slängde ihop igårkväll efter träningen. Släckte både hunger och sötsug!

 
 
I glaset:
 
Lättfil
Några hackade mandlar
Russin
Linfrön
Honung
 
As simple as that!
 
Man kan ju välja bort honungen om man vill va dödsnyttig, men efter att svettats ihjäl i 60min kände jag mig värd det,! / Gottegrisen
 

Önskar alla en världsbäst onsdag!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback