Fiiiinaaally

Ikväll kära ni, så hände någonting, som jag bara väntat och väntat på, min träningsmotivation har återfunnit mig, ÄNTLIGEN!
 
Har i flera flera veckor varit helt opepp och knappt rört på mig överhuvudtaget. Har blivit 1-3 pass/vecka senaste tiden, riktigt trötta och dåliga pass. Har inte vart peppad eller motiverad alls. Och på de så har öven sötsuget varit hemskt, så har tryckt i mig en massa skräp, vilket har gjort mig väldigt slö och därmed ännu mer opepp.
 
Men nu börjar jag hitta tillbaka till mig själv igen. Jag går upp i skaplig tid på mornarna, hinner med en massa på dagarna och börja sakta men säkert få lite rutiner igen, åh dååå trivs jag. Så säkert därför jag har hittat energin till att träna igen. 
 
Så ikväll orkade jag inte ens kolla klart på Paradise Hotel haha(superviktigt), utan jag svepte lite pwo och kutade till gymmet och gjorde ett rätt så shysst pass för rumpan och magen! Först riktiga styrkepasset på säkert en månad. Jag känner att jag är igång igen, ser fram emot morgondagens pass, wiiie!
 
Min lille stjärt är väl en kroppsdel jag borde lägga fokus på, men som jag sällan tränar. Meeen, när jag jämför en bild från september och sen en från idag, så ser man ändå skillnad, de börjar sakta men säkert hända lite. Så om jag lägger lite extra krut nu framöver så fyller jag kanske ut brallorna till våren, skulle inte va helt fel haha!!
 
Rumpa - september
 
Rumpa - december
ps. den är faktiskt mycket skönare att sitta på nuförtiden, HAHA
 

 
Nu lägger vi i en ny växel, full fokus. Ska man få äta nå julmat i jul så kan man inte ligga i soffan och slöa inte!
 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback