Houston we have a problem

Idag...är jag fan bara less på precis allting. Don't even know why!? Stör mig på de mesta, lackar ur, gråter lite, gapar lite osv. Vad kommer dehär ifrån?! Jävla humörsvängningar, hatar fan att va av de kvinnliga könet vissa dagar! Vill bara gräva ner mig och invänta nästa dag...men icke, jobba några timmar nu och sen fösöka få till ett bra gympass senare så somnar jag säkert lite gladare!
 
 
Nej nu ska jag jobba vidare här, och jobba vidare på humöret!
 
Puss & kram



Kommentarer

kan inte du visa eller skriva hur du sminkar ögonskugga lägga upp steg för steg vore grymt!! :)

Svar: Jo de kan fixa! Just på denna bild har jag ju endast lite eyeliner. Men kan ju göra en "steg-för-steg" hur jag festsminkar mig någon dag! :)
Jennifer Nyman


Kom ihåg






Trackback