Lussebullsbak

 
 Vid kl 9 imorse tog jag mig en promenix i stormen Sven för att inhandla alla grejor som behövdes för dagens lussebullsbak, rätt uppfriskande ;) Så nu har jag stått hela förmiddagen och bakat lussebullar i mängder, ännu fler än vad smo syns på bild. Så tänkte provsmaka efter lunchen som får bli tacos.
 Klickbara länkar:

Recept 1 - Saffransbullar med mandelmassa

Recept 2 - Saffransbullar med kesella
 
Recept LCHF
 


Lagomt smarrigt mellanmål, julvört med skinka och så ett glas julmust till de!
 
 
 
 



Kommentarer

Snacka om ett lyckat lussebullsbak alltså =)

Svar: Jaa nu har jag fika att bjuda på ett bra tag innan de behövs bakas mer :)
Jennifer Nyman

Hehe, det kan jag förstå ;) Bara att frysa in, och ta fram och tina upp vid behov. Smidigt och bra ^^


Kom ihåg






Trackback