Myspys

Ligger i soffan och slöar med mina fina chihuahuatjejjer. Det är verkligen så himla skönt att ligga och bara mysa i vårat fina hem och bara vara, trivs så jävla bra här. Kan inte ha det bättre!
 
Öronvax till kvällsfikat!
 
Idag har jag först legat bakis halva dagen efter en supertrevlig kväll igår med Alex, Sandra och Patrik.
Och när jag kände mig piggare så åkte jag hem till min älskade svärföräldrar ute på landet för lite ridning och myspys! Så först drog jag och min svärmor Maria ut till stallet och fixade Zodan för ett ridpass. Har fan inte inte ridit sen i somras, så de va så sjuuuukt kul :D Maria tyckte även att vi skulle hoppa lite, så vi la upp några små hinder som jag fick hoppa, och OH MY GOD va roligt det var!!!! Har inte hoppat sen maj lixom, lite ringrostig är jag väl, men det kändes superbra och det var nästan som att jag aldrig haft nåt riduppehåll!  
 
 
Efter ridturen så gick vi in i värmen och vart serverade boeuf bourguignon av min käre svärfar, och det var helt sjuuukt gott. Köttet trasades sönder av att bara titta på det, ljuvligt! Fick med mig en matlåda hem som jag tänke luncha på imorgon, MEN nej den har jag redan lyckats äta upp. Kunde verkligen inte låta bli haha.
 
På nyårsafton ska vi ut på en mysig ridtur så då lånar vi en häst av grannen och rider ut alla tre, mysmysmys!
 
Så mycket kärlek, pusssss!
 
 
 



Kommentarer

Ge mig dina vovvar! Ursöta <3


Kom ihåg






Trackback