born to die

Godmorgon!
 
Sitter och suger i mig min gröt och gäspar, är helt osugen på att vara vaken, haha! Men händer nog en massa spännande i veckan så de e väl bara att vara viking och hålla sig vaken.
 
Det har varit en minst sagt händelserik helg, dock avslöjar jag inte så mycket just nu.
 
Men i fredags så var jag och frugan ut och käkade trerätters, supertrevligt och mycket gott. I lördags var jag, Ewe, Tim & C ute i Västerås och käkade och avslutade med bio. Och igår(söndag), så var jag och flängde omkring lite men avslutade dagen med god mat i Ransta med alla braiga och sen vart det film i Sala, thuuuumbs up!
 
Förutom att helgen varit ytterst treeeevlig, så har jag även haft en hel del att tänka på. Det handlar om att må bra och vara med människor som bryr sig. 
 
Don't lose yourself trying to hold on to someone who doesn't care about losing you! - Nära ögat, men näääära skjuter ingen hare så att säga! 
 
Nu blire jobb, wihooo jag är så taggad!.....eller var jag det!?
 

 
 
 
 
 
 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback