buuuurgers

Dagen startade med soffmys och lite planering inför Bilsport Performance Show på Elmia i påsk. Sen gled jag och C till Avesta och gick lite ärenden, så upp i lägenheten och tokdäckade i typ 2timmar, helt galet skönt. Kropp och huvud hänger inte med som vanligt just nu, jäkla virus :( men imorgon ska jag iallafall jobba tänkte jag så kan jag försöka vila hela helgen sen. 
 
Hmm jaa sen mötte vi upp Kattis, som ska hyra lägenheten i andrahand eftersom vi ändå inte använder den, då det är perfekt!
 
Och nu är jag tillbaka i älskade soffan efter en supergod middag med mitt hjärta, fick nå jävla cravings på hamburgare, Så vi ställde oss och gjorde feta hemmagjorda burgare, hemmagjord dressing, massa grönsaker, friscobröd och colaslaw(på lätt kvarg, megagott)! 
Är så mätt och belåten just nu och glad för att min kropp börjar kännas liiiiite piggare iallafall!
 
Längtar så fruktansvärt mycket efter att få träna igen, den här veckan har varit fruktansvärt seg av att inte kunna röra sig någonting!
 
Jaja, nu ska jag vila ännu lite till!

Puss & kram skumbanan!
 
 
 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback