där palmerna bor

Seriöööst, jag klarar inte av dehär landet längre. Fryser fan ihjäl och e så jävla trött på skiten....försvinn och stick äckelvinter! Lär väl regna hela sommaren sen oxå... #bitter
 
Ajja, har haft en bra dag på jobbet iallafall. Lunch vart samma som igår (kyckling, sötpotatis, broccoli, keso).
Dagens synd: smakade några tuggor av en semla, slängde den i papperskorgen innan jag hann trycka hela.... o.O idoit man är!
 
Men nu har jag legat och laddat i soffan sen kl 17, precis klämt i mig havregrynsgröt med några jordgubbar och 2st vasotropin. Törs fan inte ta mer än 2st idag för tänkte för andra gången prova mitt pwo "Craze", som är helt jävla sinnesjukt! Sist jag tog de vart jag fan skadad på gymmet, hade inga gränser och kunde nog stått där veckan ut. Så tänkte ge mig på den där burken igen nu. Dock smakar den inte gott som mitt andra pwo, men det duger.
 
 
#gladomjagöverleverkvällen
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback