dirty ink

Godmorgon gott folk!

Sitter och äter frukost och bara slöar sönder, snart dags att ta på sig lite kläder och slänga på sig ett ansikte och bege sig mot näst sista dagen med jobb denna vecka. 
 
Har total stress över allt jag vill hinna med i helgen, men inser att jag kommer hinna med hälften, om jag har tur...
Det finns så mycket jag vill med mitt liv, jag skulle behöva leva 300år för att hinna med allting, taaajpiskt att människor är så klena!
 
Ligger efter med träningen denna vecka. I tisdags fick jag lov att stå ute i stallet i flera timmar bara för min 2åriga kära häst lyckats skära sig på någonting i hagen, så veterinären fick komma ut (på jourtid &/"#&=?=@¤"#%¤), hon lappade och sydde igen honom och det var endast ytligt, så tur i oturen förutom att de vart äckligt dyrt. Tur man har hästjäkeln bra försäkrad. Ah så ingen träning den dagen inte.
freeeshfruit!
 
Igår vart det jobb till 16, sen hemligt uppdrag efteråt, woooopwooop. La mig i solariumet en stund också innan jag åkte ut och pussade på min fina Ella som jag inte orkade rida och när jag kom hem från stallet hade jag feber, GRATTIS till mig! Skypade lite med Jochepoche innan det vart sängdags också :)
 
Däremot förstördes typ hela den jävligt braiga dagen med att insé att jag lovat mamma att hjälpa henne på en hundutställning samma helg som det är MONDAY BAR KRYSSNING, seriöööööst döda mig! Typ det enda jag inte ville missa denna "vår".....fuck lagomt! Trodde inte den var förns senare....jävligt smidig planering!
 
Ajja planer idag är typ jobba & träna, helt lagom!
 
Dessa är på väg hem till mig, dom kommer matcha mina fräsiga skor också, let's go graaaay!
 
 
 Ah nää, alla får ha en toppen dag! 
Puss!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback