kaffetorsk

Godmorgon kära vänner!

Jag sitter på jobbet och surplar mitt morgonkaffe i vanlig ordning. Telefonin verkar ligga nere eller nåt, så finns just inte mycket att pyssla med atm.
 
Igårkväll vart de tacos och mys sen hopp i säng tidigt. Resulterade dock inte i att jag var speciellt pigg imorse, snarare tvärdöd och kändes som att jag varit på äventyr hela natten. Valde att sova ut och ta frukosten i bilen, fick du offra mig för 2mackor istället för min beloved gröt. Men nuså börjar det ordna upp sig, ögonen har äntligen hittat till verkligheten och datorskärmarna, piiuuhh!
 
Planer idag är typ jobba, stallet, träna, sola, äta, sova. Helt fantastiskt spännande, eller kanske inte.
 
Men imorgon ska jag göra en mycket spännande grej, får se om jag avslöjar något :)
 
Nej nu ska jag ta tag i lite jobb.
 
Have a nice dag :*
 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback