let's go

Vart ute och myst en massa med min fina pålle som fick vila idag men fick massor med morötter istället! Man kanske skulle testa hästdieten, morötter, gräs och vatten, hahaha healthy shit!
 
Nej men första "deffdagen" har gått fint, har hållt mig inom kaloriramen. Och efter dagens intag känner jag mig mycket nöjd och har inte behövt gå hungrig, så det kommer förhoppningsvis gå att leva med i 7veckor. Kommer säkert ha en och annan pissdag pga detta, men det är det värt. Det mest negativa är att jag måste peta in mycket mer kardio varje vecka än jag brukar, styrkepassen är så jäkla mycket skönare. Men fett ska brännas och dööö, så de e bara att ligga i.
 
Nu blire Top Model Sverige, tjing!



Kommentarer

Vore skoj om du fördjupade dig mer... T.ex hur mycket ditt kaloriintag kommer ligga på under deffen och ditt träningsschema :)!

Svar: Absolut, ska sätta mig nån dag och specificera mig lite mera :)
Jennifer Nyman


Kom ihåg






Trackback