repeat

Mätt och belåten ligger jag nu i soffan och är osäker på om jag tar mig till sängen. Min kropp e så jävla slut nu så jag skriker så fort jag rör mig typ haha. Det krävs mirakel för att jag ska kunna ta mig framåt imorgon. Får bli färdtjänst till jobbet, typ!
 
Vart iallafall mycket positivt överaskad av craze nu andra gången jag använder det. Fick sånt jävla tryck så jag tror faktiskt aldrig att jag köttat så hårt någonsin på gymmet. Började med 30min på crosstrainern på tungt motstånd så jag fick svettas ur lite(läs mycket). Sen vart det ett redigt rumpa & benpass, men även en del biceps och underarmar. När jag var klar kunde jag knappt ta mig ut till bilen, fyfan säger jag bara. Och sen väl hemma så gapade jag rakt ut när jag skulle sätta mig i soffan, haha så jävla öm! Så ja somsagt, morgondagen lär fan bli olidlig!
 
Fisksugen som jag var så fick det bli samma middag som igår, dock kände jag att jag behövde fylla på med protein så petade i mig en extra fiskbit efteråt. Blir samma till matlåta imorgon.
Laxfilé i ugn, kvarg m. kryddor, sallad, grov bulgur och keso
 

Alla hjärtans dag imorgon, och min C är i småland, typiskt! Får hångla med vikterna på gymmet istället eller nåt, huhu!
 
Nej nu ska jag försöka komma i säng så jag får mer än 5timmars sömn som de två senaste nätterna, dock verkar jag inte behöva mer sömn än så. Pigg när jag ska sova, pigg när jag vaknar, skumt! 
 
Btw, svinkul att så många kikar in och läser här varje dag. Ökar och ökar hela tiden :)
 
Jaja, so long!
 
Pusspuss & godnatt!
 
 



Kommentarer

Ja gör det mest för att ja inte ska få stryk :'(

Svar: Haha jajusste, säkert vaava ;)
Jennifer Nyman


Kom ihåg






Trackback