sweet

Följ min blogg med Bloglovin

Hemkommen och nyduschad efter ett 2h pass på gymmet. Körde 1h styrka & 1h på bandet, bra tryck!
 
Har inte gjort mycket annat idag, tog mig sovmorgon vilket jag egentligen inte hade tänkt med ah, så vart det. Startade upp med min havregrynsgröt till frukost som numera är standardfrukost. Att starta dagen med gröt funkar så jäkla bra, klarar mig fram till lunch med ett litet mellanmål därimellan. Äter jag en macka så är jag hungrig igen efter en timme typ, icke asbra!
 
Ajja, har inte mycket kul att berätta förutom att min bästa Calle kommer hem inatt efter en veckas jobb. Så de blir dagens tumme upp!
 
Mhmm, nej nu ska jag smacka ihop en smarrig middag och lyssna på P3 dokumentär om Docklands (en stor raveklubb i Stockholm på 90talet), muchooo intressant! Hörde lite på radion i bilen igår, så ska lyssna klart nu. Radio + matlagning = nostalgi(mamma körde alltid den kombon när vi var små).
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback