uncover

Grattis till mig, (nej jag fyller inte år) vaknade en halvtimme innan klockan och klev raaakt av sängen fan! Vad man lärt sig av sina misstag de senaste 22½åren är ju att man bara blir tröttare av att snooza, så de låter vi bli(idag iallafall).
 
Sen har man ju lärt sig av andra misstag en miljon gånger men ändå kör man de på repeat igeeeeen, men de behöver vi inte ta upp här! Blir bara så less/ledsen (vet inte vilket, eller båda) ibland....
 
Happ, nu ska jag lyckas fördriva tiden fram tills jag behöver åka till jobbet. Har hunnit dra på mig kläder och ätit min grötish. 1h 15min kvar alltsååå, de grejjar vi.
Hoppas kunderna är snälla mot mig idag, känner att jag har ett tålamod som kommer antingen explodera, men det kan även rinna ut i sanden också, I don't caaaare ungefär!
 
Nej nu pratas det bara i gåtor här, hörs.
bitchy mood
 
Önskar mina fina vänner en toppendag, puss!
 



Kommentarer

Ska hålla tummarna för att kunderna är snälla mot dig :)

Svar: Åh tack Sandra, kan behövas ;)
Jennifer Nyman


Kom ihåg






Trackback