decisions

Dagens planer:
 
* Stallet, rida en sväng typ
* Gymma, trots vilodag..känner att de behövs för att få hjärnan på banan denna dag.
* Om vi hinner så ska vi nog hälsa på svärföräldrarna en sväng
* Städa 
 
Har noll energi till nånting typ. Det enda jag vill göra är att åka till gymmet, där kopplar jag bort allting och mår så himla bra. Hittar ny energi där och om nåt är på tok innan så känns allting en miljon gånger bättre efteråt och jag kommer oftast hem och är mycket piggare och gladare än innan jag åkte dit. Händer väl inte alltför ofta att jag har dåliga dagar heller, men idag så är allting bara blääää...
Näh fyfan, ska sluta gnälla och ta tag i dagen istället. 
Men måste säga att det är rätt kul att det är så himla många som kikar in och läser här varje dag, Jag skriver egentligen bara för min egen skull, men att folk tycker det är intressant att läsa(vissa dagar mer än andra kanske) är kul. Motiverar mig till att uppdatera mera.
 
Puss på er :*
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback