Frukoststund har guld i mun

Keso m banan & kanel, göttiga mackor me skinka, gurka & tomat, apelsinjuice & hjortronte, nomnomnom!!!


Sen blir de till att försöka hinna med 2 vändor till gymmet innan läggdags ikväll samt ett ridpass me Ellie!

 

Har även haft migrän sen i tisdags till och från och det blir tiotusen gånger värre av att sitta vid datan eller kolla på tv. Dock funkar det att kolla lite på tv om jag sitter långt ifrån skärmen. På dagarna är det värst så då är det typ bara vila som gäller, sen på eftermiddagen brukar de ha släppt lite så då kan jag göra någon fysisk aktivitet  och efter det mår jag riktigt bra. Men så vaknar jag med skiten på morgonen igen sen, så värdelöst! Men känns som att det är på bättningsvägen iallafall. Fan jag som aldrig har ont i huvvet, får panik på skiten.

 




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback