go hard or go home

Sådäråå, hemkommen från ett übertungt spinningpass. Maxade verkligen totalt idag och körde på riktigt jäkla hårt ut i det sista och lyckades till och med få instruktören att gå över tiden genom att flirta till mig en sista sprint innan hemgång(förlåt mina medspinnare) :*
 
Har även galen träningsvärk i armarna efter gårdagens styrkepass, så jaa, blir förvånad om jag ens kommer ur sängen imorgon för röven och magen värker redan efter kvällens pass. Dock är det ju den bästa känslan!! När jag kom hem från jobbet idag var jag en otrevlig och grinig jävel som vanligt, men efter ett pass på gymmet kommer jag hem med bredaste léendet och har lyckorus i hela kroppen. Xrsize är mitt nya hem <3
 
Annars har jag bara jobbat idag, hinner inte så mycket mer än jobba och träna. dom dagar min hästskötare inte är i stallet så är jag ju där då iofs, men sen på kvällarna blir de bara laga mat, käka sen sova typ. 
 
Jag som aldrig varit en "tofstjej" har fan tofs 24/7 nuförtiden. Aningens ocharmigt kanske, men så skönt! Har dock jordens utväxt, så det ser ut som att jag har dipdye, men det är ju typ inne så jag slipper bli mobbad iallafall haha. Så skriv upp de i era intresseböcker nu! 
Och bilderna är ifrån jobbet och nte från gymmet för den som trodde att jag gymmade i vardagskläder och halsduk, haha!
 
Calle är på nån festival i Kambodja typ och är nästan omöjlig och få tag i nu, så har inte en susning vilken dag han bokade hemresan. Men trooor och hoppas att det blir innan den 15e iallafall, och det är fan SNART!!! Åh fyfan vad jag längtar. 
 
Nu blir det lite film och förhoppningsvis somna till den så man är pigg imorgon bitti!
 
Ha de göööttttiiigt kära vänner!
 
xoxo



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback