höj volymen

Nä men om man skulle ta och skriva här nån gång kanske. Men min dator har pajjat, eller ah skärmen e typ grön. Så e opepp att använda den.
 
Whatever, här kommer lite uppdatering..
 
Uhm ja justja, ska ju minnas nåt också. Calle har iallafall varit hemma i 2veckor vilket har varit svinkul. Nu har han dock stuckit iväg på en veckas jobb i vanlig ordning. Sen har jag även blivit erbjuden en tjänst på jobbet till tidigast 31augusti, dom är supernöjda med min insats den här lille vikarieperioden jag jobbat. Så nu går jag in på 100% i 7månader till. och sen får vi se. Vill ju fortfarande ta lastbilskörkortet, men det kanske får vänta lite då. 
Alltså minns ingenting, får lägga upp lite bilder istället!
Blivit mörkhårig!
 
Tidig morgon innan jobbet

Nya favvotröjan

Lättkvarg, fun-light & hallon, bästa jävla mellanmålet!


Pumpat läppar har hunnits med


Frukostbild
 

Matlåds-prep!
 
Spänner mig efter 10minuters pump på gymmet efter att ha provat mitt nya pwo i kombination med vasotropin. 45min senare började jag fundera på om jag inte var född kille eller nåt, blodådrorna på halsen höll typ på att explodera, hahahaha så skönt!

Min fina frugis inne på Jensens idag, åt muuumsig lunch;
Tänk om man fick äta sånnadäära lixom, mhmmmm!!! Söta var dom iallafall :D

Påfyllt och fint i skåpet !
* NO-xplode 2.0 - pwo
* ONEwhey
* ONEmeal
* Vasotropin
* Craze - pwo
* HEAT
* Protein från matrix
* ONEcreatin
* Creatine monohydrate
* Ripped adrenaline
Utanför skåpet:
* Bio Silica 
* Glucosanol
* Omega 3
 
Ajja, sämst uppdatering I know. men kan ju berätta mer om typ min "nya livsstil" nån dag haha, typ träning, kost, kosttillskott, jobb, hästar, uteliv osvosvososvosvosv ! Och så slänger jag väl upp nån bild på nya läpparna som bästa Carin stilade till idag.
 
Bla bla, tack för mig, heeej!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentarer

var gör du läpparna och hur mkt kostar det osv?:)

Svar: Salong Mariposa i Stockholm! :)Restylane, 1ml 2700:- / 0,5ml 1700:-
Perlane, 1ml 2 900:-
Jennifer Nyman


Kom ihåg






Trackback