make me wanna die

Morsning korsning, ligger i sängen och myser efter en låååång och skön dusch. Är helt död, så det ska bli så skönt å få lite sömn inför veckans sista jobbdag.
 
Idag vart det som vanligt jobb 8:30 - 16:45, gick kalasfint as usual. Men fasen så trött jag är på kontorsskiten nu alltså, längtar verkligen till kursstart för lastbilskörkortet i vår.
Osminkad, tjocktröja och tofs på jobbet. Jo men visst fan ser jag ut som den ultimata kontorskvinnan väl?
 
Sen verkar det vara nåt undercover mission på jobbet som går ut på att få all personal att rulla hem, fan tårta två dagar i rad nu. Och jag som e den värsta tårtälskaren, tror ni jag kan låta bli eller? NEEEJ, men ah lyckades hejda mig och tog bara en pyttebit, mer som ett smakprov. Men hade fan kunnat proppa i mig hela skiten om jag inte vart så kinkig med vad jag petar i mig. Tur som fan för mig att jag tränar, annars blire fan vassen 2013.
 
Efter jobbet vart det till att mötas av en jävla massa snö hemma, så det var bara att sätta igång att skotta livet ur sig. Man skulle bott i lägenhet dessa tider haha. Efter skottningen bytte jag bara om och drog till gymmet där jag mötte upp Åsa och Linda, så gymmade med dom ett tag tills dom drog så då vart jag kvar ytterliggare en halvtimme med Ewe istället. Superskönt pass med 30min cardio och en timme styrka. Imorgon har jag lovat mig själv att ha en vilodag, har lyckats hänga på gymmet 9 dagar i sträck nu. Bra tillfälle att ta tag i lite storstädning här hemma inför helgen istället.
 
Men fyfan, våran diskmaskin har pajjat.....det är fan helt jävla hopplöst. Alltså handdiska lixom? Jag gör det bara inte! Eller ja jo jag har väl fan inget val, men fyfan. Hoppas jag kan få den lagad så fort som möjligt och att vi slipper köpa ny.
 
Fick världens bästa meddelande av Calle idag oxå
så på lördag blir det uppstigning 04:30 för att sedan försöka komma iväg vid 5 typ. Alltså fyfan vad underbart, hade räknat med att få hem honom om 1-2veckor, så kommer han hem nu. Drömmen <3 Har varit utan varandra i 51dagar nu, OM det kommer bli mys! Är så glad just nu och går å lägger mig med ett brett léende.
 
Puss puss!



Kommentarer

Vi är grymma!

Svar: Tokbra!! :)
Jennifer Nyman


Kom ihåg






Trackback