what 2 do when u don't know what 2 do anymore

Hey baberiba!
 
Mätt som en plätt är jag och har precis kört frugan till tåget, hon ska in till jobbet och färga håret på sin lediga dag den tokan. Blir nog jävligt najs!
 
Själv ska jag ha en skvätt paltkoma och sen blire spinning vid 18:30, förjävla fint det.
 
This is what my schedule looks like this week:
Vecka 3
 
Igår vart det dock även en hel del träning för röven, måste få den jäkeln lite maffigare iallafall. Avslutade även med lite mage. Träningen går riktigt jäkla bra, så jag är sjukt pepp!
 

Världens bästa mellanmål:
Kiwi, banan, äpple, keso mini & kanel, nomnom!!!
 
Helgen som var vart riktigt bra. Åkte å hämtade Calle på Arlanda vid 6 på lördagmorgonen, sen hem och chilla lite. Fick massa fina grejjer från Thailand också, jättefina halsband, väskor, skor m,m. Eftersom jag inte vilade på min vilodag i fredags, så vilade jag i lördags istället och låg hemma och myste en massa. Skönt å ha karln hemma igen.
 
På kvällen vart de ett jäkla härj. Vi började förfesta hos oss, sen begav vi oss vidare på partaj och avslutade med krogen. Riktigt kul hade jag, men sista timmen vart hård som tusan, så jag däckade så fort jag kom hem medans det tydligen vart en jäkla efterfest här, orutinerat av mig haha.
 
Ombyte och spinningdax nu, tjingtjoooong!
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback