cry me a river

Seriöst, har sån jävla energiboost på livet just nu. Allting är kul, det händer bra saker, jag har underbara människor i mitt liv, så mycket planer och roliga event att se fram emot osv. Ja jag tänker då inte klaga, även om det finns smågrejer här i livet man kan bli jävligt less på också. Men seriöst, cry me a river, och gråt lite åt mig med för det tänker då inte jag göra!
______________________________________________________________________________
 
Idag har jag varit ute hos min stackars bäbishäst som har pajjat sig i bogen. veterinären kom ut och cuttade lite hud på stackaren så nu ska det nog läka lättare. Haha han är så kul på lugnande, han blir typ arg och försöker trotsa sömnigheten. Normalt är han hur pigg och glad som helst och ska vara nyfiken på allt och bita och smaka på allting. Men när han är drogad håller han på å rasar omkull och är inte med alls på noterna. Gullefisen :*
 
Sen vart det raka rör mot Valbo. Köpte några smågrejjor på IKEA till jobbet. Lite fina ramar och ljushållare m,m som kommer göra min arbetsplats såå mysig. Ska skriva ut fina bilder med fotopapper i och rama in. Sen in på Hööks en sväng och köpte lite nödvändigheter. Lite nya backontrack benskydd, grimmor, bogskydd till Busfisen, babyrosa höpåsar m,m.
 
Och nu har jag landat i Söderhamn hos päronen. Ska vara här till på fredag och ta hand om hundarna, ska väl passa på å träna en massor också nu när jag har hela lediga dagar. Har däremot varit krasslig med feber och halskaos men det börjar ge med sig, så hoppas på att vakna i toppskick imorgon.
 
Nu ska jag mysa med mina saknade chiahuahuatjejjer och dom andra busvovvarna. Behöver ju inte känna mig ensam i det här stora huset iallafall!
 
Jag, Siri's bror, Siri & Java. Där va hon inte stor Siri.
Siri these days, lite större!
Siri & Java, mor & dotter. 
Några av våra andra vovvar, sötaste!
 
Önskar mina läsare en trevlig kväll!
 
__________________________________________________________________________
 
- När du bara såg ett par fotspår, då bar jag dig!
 




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback