dunder & brak

HALLÅÅE ESTLAND!
 
Ligger förstööörd i soffan och försöker koncentrera mig på att andas och överleva, bara en skvätt bakfull.
 
Började med att efter ca 3 timmars sömn kliva upp kl 7, åkte å hämtade mormor i Östervåla och sen gled vi på hundutställning i Stockholm där mamma och Jeppe redan var på plats. Jag ska ställa ut några hundar åt mamma när hon är i London, så därför måste jag åka med lite nu innan och lära mig hur man ska göra hhehe.
 
Kom hem runt 6 på kvällen och då vare bara till att städa hela huset och göra sig iordning för förfest. Vi skulle från början inte varit hos mig men det vart ändrade planer så då fick det bli så, och det var inga problem alls. Alla skötte sig excellento trots att vi vart väldigt många.Vid 11-12 nånting stack vi alla ner till hotellet eftersom Lariemar/Headline skulle spela, och det var även för honom jag hade förfesten så det var trevligt, träffade väldigt mycket nytt folk :)
 
Trött och aningens alkoholpåverkad vart det hemgång direkt efter hotellet, eller ah nä jag hann tydligen med att lägga mig i en snödriva och filosofera lite först, fick sällskap av Barden också som tyckte det var en alldeles utomordentlig idé haha, fyfan ibland slår de slint! 
 

 
Jag & min qvinna! - första utgången ever med uppsatt hår tror jag, kaoshår!

Sliten as f*ck och redo för hemgång, egobildmongo!
 
 
Och idag har jag varit soffbunden hela dagen, förutom en stund imorse när jag vaknade pigg och städade upp lite. Fast fan, de enda jag behövde göra var att plocka ihop burkar & flaskor, behövde inte ens torka av bordet lixom, fan vilka städade människor, sånt e jag inte van vid haha!!
 
Nu ska jag fortsätta vara soffbunden och kolla på Jockiboi, inte frisk på en fläck;
 
 
  
Tjosvejs!
 
 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback