flytta?

Hellooo, sitter och har fruktstund med chihuahuorna haha. Fyfan dom är som levande papperskorgar, äter allt man ger dom. Äpple & bananbitar med kanel på var ju en hit, eller så äter dom bara för att äta. Dom tuggar ju knappt för det ska hetsas så, herregud.

Idag har jag inte gjort så jättemycket, är fortfarande inte helt frisk. Men har blivit lite promenader med hundarna. Ena svängen tog jag alla griffons på samma promenad, alltså 7st. Vart lite halvt jobbigt, men det gick. Den promenaden vart dock inte så jättelång, då hade jag avlidit. En sån liten är inte så jobbigt, men 7st blir ganska starka tillsammans haha.
 
Det är väldigt skönt att vara häruppe i Söderhamn några dagar. Bara släppa allting och bara vara. Imorgon ska jag gymma och luncha med Julia, så kul å ses igen. Är ju inte och hälsar på här alltför ofta tyvärr, det är ju en bit att åka.
 
Dagens kvällskäk, ugnsbakad fetaost & pestolax med grönsaker!
 
Den här sötsaken väcker mig med en massa pussar på mornarna, ikväll gick jag upp kl 7 och rastade alla. Sen somnade vi om och kollade film och steg nog inte ur sängen förns typ 12, mys!
Haha fyfan så söt man kan vara, typiskt chihuahua åh se sådär liten och eländig ut ;)
 
Har länge nu haft starka planer på att flytta, och Göteborg har jag alltid gillat. Så nu går tankarna på högvarv om man ska våga sig på ett miljöombyte och flytta dit. Har haft lite koll i några månader nu och det finns alltid jobb inom kundhantering och servicebranchen lediga som jag kan söka. Och lägenheter har det också alltid funnits när jag har kollat. Så det verkar inte vara helt omöjligt.
Jag skulle verkligen må bra av lite nytt i vardagen. Så less på de vanliga och att det inte händer någonting. Samma visa dag in och dag ut. Ge mig förändring, ny miljö, nya människor, ny stad, nytt jobb osv.
 
Det ballaste vore nog egentligen att flytta utomlands nu när man fortfarande är ung, men det törs jag inte göra själv så vi håller oss väl till Sverige då. 

Nej nu blire film och sova!
Puss



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback