F-day

Fyfan vilken skön dag! Tänk om jag bara orkade pallra mig upp vid 9 varje dag, vad mycket jag skulle hinna med. 
 
Som sagt, uppklivning ca kl 9. Insåg att vi hade en hel del tvätt, så istället för att tvätta i lägenheten som vi vanligtvis gör så bokade jag tvättid 10-13 nere i tvättstugan, så mycket smidigare när man har ett berg att beta av. Så nu är det gjort! Har även hunnit med att dammsuga, våttorka golv och damma av hela lägenheten, så nu skiner de så rent här hemma! 

Jag har även hunnit förbi jobbet en sväng och fixa lite pappersarbete och efter det passade jag även på att cykla en sväng. Helt underbart väder idag!
 
Ikväll ska jag äta middag hos mormor och hämta min kusin. Sen hem till Sala för myskväll med Ebba och Sandra. Och imorgon ska jag ta med min lilla kusin till Gustavsviksbadet i Örebro, såå jävla kul! Sandra och hennes småsyskon ska förhoppningsvis oxå med, så det blir tokmysigt!
 
Hoppas alla får en underbar helg!
 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback