Hormonkaos

Här var det inaktivt minsann. Har inte gjort så mycket denna vecka så har inte direkt haft någonting att skriva om eller lust att skriva. Det är något pågående hormonkrig i min kropp just nu som är väldigt svårt att hantera. Ena sekunden superglad, andra sekunden gråter jag utan anledning och sen helt plötsligt kan jag bli lack på minsta lilla skitsak. Det är verkligen helt sjukt hur hormoner kan påverka din sinnesstämning, vissa dagar önskar man att man kunde få byta kropp en stund. Men det går väl över så småningom, det är bara att leva ut stormen. 
 
I helgen blir det iallafall en massa skoj! Imorgon ska jag först på julfest med jobbet, lite julklappsbyte osv. Sen smiter jag hem lite tidigt för vi får finbesök från Gävle av Roy & Josefin. Sen på lördag är det Stockholm som gäller för Horse Show med moster, mamma & kusin, awesome!
 
Nu ska jag jobba klart här till kl 19 och sen hem och inta soffan resten av kvällen!
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback